Головна Новини Лише 11% українців, які раніше були проти вакцинації, після хвороби змінили свою думку

Лише 11% українців, які раніше були проти вакцинації, після хвороби змінили свою думку

У 70% осіб, які перехворіли на COVID-19 ставлення до вакцинації не змінилося: 44% - продовжують вважати її необхідною, а 26% - залишаються противниками вакцинації. Лише 11% опитаних, які раніше були проти вакцинації, після хвороби змінили свою думку на протилежну згідно з дослідженням Gradus Research* на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця». 

Найбільш часто згадуваними причинами відмови від вакцинації від COVID-19 є думка про те, що вакцина ще недостатньо перевірена (67%) та страх побічних ефектів (64%).

Вакцинацію від COVID-19 рівною мірою підтримують як ті, хто хворіли на COVID-19, так і ті, хто не хворіли на нього – 63% та 63%.

Переважна більшість (88%) тих, хто вакцинувався від COVID-19 хоча б однією дозою, мають сертифікат про вакцинацію проти COVID-19. Більше половини (63%) власників сертифікату мають його в електронному форматі, в додатку «Дія».

Підтримка обмежень на користування транспортом та відвідування громадських закладів не залежить суттєво від того хворіли респонденти на COVID-19 чи ні. Підтримують обмеження щодо користування транспортом 44% тих, хто хворів і 47% тих, хто не хворів. Підтримують обмеження щодо відвідування громадських закладів 43% тих, хто хворів і 50% тих, хто не хворів.

Нагадаємо, що фармацевтична компанія «Дарниця» створила платформу postcovid.darnitsa.ua** про пост-COVID-19 синдром. Унікальність ресурсу полягає в тому, що компанія «Дарниця» збирає, аналізує та систематизує міжнародну та вітчизняну практику та дослідження і робить її доступною для широкої аудиторії. Кожне слово та кожна порада підкріплені доказовою медициною, а інформація про симптоми регулярно оновлюється.

 

Довідка.

ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році та в цьому році святкує своє 91-річчя. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля - кардіологія, неврологія, вирішення проблем болю. Протягом 2015-2020 років «Дарниця» випустила на ринок 50 фармацевтичних брендів.

*Дослідження компанії Gradus Research на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця», 1527 інтерв’ю, чоловіки та жінки віком від 18 до 60 років, що мешкають в Харкові, Києві, Львові, Одесі, Запоріжжі та Дніпрі, 2-4 листопада 2021 року.

**Інформація на цьому сайті носить суто інформаційний характер та не може бути використана для самодіагностики чи самолікування.